19 mars

herregudars. ett till inlägg!

Man kan ju nästan tro att jag har kommit tillbaka till de gamla vanorna med minst ett blogginlägg varje dag.. men aej. Så är det nog inte.

Dagen började inte kul. Den började med att Dessie ringde och sa att Daniel Svensson inte skulle komma. Han var tydligen sjuk. Kulkul. Jag som sett fram emot det. Men icke. Så jag fick stanna hemma idag. Måste säga att det var rätt skönt ändå.. Har fått lite bra saker gjorda. Typ dammsugat huset och städat rummet, packat lite till inför örebro OCH fixat praktikplats! Lycka! Jag fick vara hos Torbjörn! Och det ska bli riktigt kul! Bara den där tappskokompetensen jag behöver fixa nu.. Hoppas på att det löser sig.

Ska fortsätt med mitt pluggande nu. Har inte orkat att göra så mycket jag borde. Men lite har jag fårr gjort i alla fall. Eller nej, hinner nog inte med mer plugg nu. För nu måste jag till stallet och packa allt. Sen bär det av till ridhuset för att rida Lilly.

PussoHej!<3


langar en italienbild bara för att min familj är bäst! <3
 

kolla in min kära mor som tittar fram mellan mig o ellen. ;)

18 mars.

ojojoj. död är jag inte än. inte riktigt..

Letar praktikplats för fulla muggar samtidigt som jag försöker plugga. Går inge vidare kan jag meddela.. Ingen vill ha mig hos sig på praktik.. Jävla vererinärer.. Får försöka med nåt annat. Nu hoppas jag på Torbjörn. Min sista chans typ. Annars blir det väl ett stall nånstans där jag bara får mocka.. kul. (Y)

Är tagg på morgondagen och helgen! Imorn blir det Daniel Svensson-träning med skolan. Ska bli kul som fan! Och på lördag far jag o mor till Örebro med Lilly på tävling. Första omgången i Elitserien är det då och jag och Lilly har blivit uttagna att rida i laget som young rider. Spääännande! Peppar som en gnu!
Eftersom Lilly ska tävlas två dagar i helgen och måste vara i absolut toppform så fick jag ta Orkan imorn på Daniel-träningen. Ska blii så kul att rida bästa ponnyplutt igen. Bara så ni vet.

Okej, nog pratat om hästar nu.
Min klass är störd. Men underbar! Snacket vid lunchen var ju bara för bäst! Haha, älskar att vi pratar om ALLT! Allt från sex till självmord. Ao, bääästa klassen! <3 Kommer gråta floder när vi går ut. Hehe, nästan 1½ år kvar dock.. Men ändå...

Imorn blir det sooovmorgon i alla fall! Sköönt! Ingen skola, bara Daniel-träning. Vi i NV behövde inte vara där mer än när vi skulle rida. Skönt! Så för mig blir det att vara där vid halv 12 o sen hem vid hanske halv 2

Nu ska jag försöka plugga vidare. yay..

PussoHej!<3

bara för att jag är så kass på att blogga..


14 mars

bara så att ni vet, jag lever.

Även om jag verkar död så lever jag. Än så länge i alla fall. Skolan kommer nog ta död på mig snart.

Nu ska jag sova! Ville bara visa lite livstecken. Risken är att jag blir dödad annars. Inte okej. hehe.

Kan bara nämna att jag var o tävlade idag. Min häst är bäst! Om ni skulle vara mer nyfikna skrev jag faktiskt lite på hästbloggen om det. Var tvungen. ;) annars är risken för att mormor skulle döda mig stor. haha.

Ae, nu sängen!

PussoGodnatt!<3

btw, 1 månad! <3

RSS 2.0