14 mars

bara så att ni vet, jag lever.

Även om jag verkar död så lever jag. Än så länge i alla fall. Skolan kommer nog ta död på mig snart.

Nu ska jag sova! Ville bara visa lite livstecken. Risken är att jag blir dödad annars. Inte okej. hehe.

Kan bara nämna att jag var o tävlade idag. Min häst är bäst! Om ni skulle vara mer nyfikna skrev jag faktiskt lite på hästbloggen om det. Var tvungen. ;) annars är risken för att mormor skulle döda mig stor. haha.

Ae, nu sängen!

PussoGodnatt!<3

btw, 1 månad! <3

Kommentarer
Postat av: sofia

grattis til 1 månad <3

2010-03-15 @ 22:56:48
Postat av: Anonym

shiiiiiit vad fort tiden går!!!! :O great(Y) grattis :D<bästaaa!!!!!

2010-03-16 @ 19:48:30
Postat av: Lisa

gullunge, gullungar<3

2010-03-17 @ 09:29:52
URL: http://stjoppe.blogg.se/
Postat av: Anonym

GRATTIS TILDA!

Vilken duktig ryttare du är. Vi är jättestolta över dig.

Kommer snart och kollar en tävling. Säg bara till när det är på hemmafronten.

Puss och kram från Farmor och Farfar

2010-03-17 @ 22:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0