14 oktober

ojojoj, vad bra jag är på att blogga! sjukt!

Gillar denna vecka!
Måndag: Skola, hela dagen
Tisdag: Endast Carina Möller-föreläsning på eftermiddagen
Onsdag: Endast matte e 08:30-10:00
Torsdag: Hemma, pluggar dock.
Fredag: Skola, hela dagen

Önskar varje vecka kunde se ut så här! Ganska skönt måste jag säga!

Det är jättehöstigt ute nu. Jag gillar det inte. Kallt, blött och hemskt. Vill ha sommar och värme. Vill dessutom bli frisk någon gång. Har varit sjuk mer eller mindre från att vi åkte till Kreta. Nu är det hostan och halsen som är värst. För ett par dagar sen var det hostan och huvudet som var värst. Kul kul. (Y)

Ae, nu ska jag plugga vidare. Se när vi hörs igen.. Ska försöka bli lite bättre på det hära med att skriva..

PussoHej!<3

bara för att.


7 oktober

Fryser så in i helvete! Vafan! Vill ha sommar! NU!

Undra varför man alltid hittar massor att köpa när man inte är på stan för att handla åt sig själv...? Men i alla fall. Igår och idag har jag inhandlat både det ena och det andra.
En spetstopp från JC, En transparent skjorta från H&M, ett linne från Gina Tricot och ett par jeans från Carlings. PLUS en present till morgondagens födelsedagsbarn! Som jag självklart inte talar om vad det är.


Linne från Gina Tricot



Transparent skjorta, H&M.


Spetstopp, JC.



Jeans, Carlings.

Kassa bilder, men nöjd med mina inköp. (Y)

Nu ska jag och min huvudvärk pallra mig till stallet.

PussoHej!<3

RSS 2.0