22 oktober

Njuter av livet!

Nu är jag hemma. Ligger i min egna skööna säng. Igår blev jag hämtad på tåget, vi åkte hem och fikade. Sen tog jag och mammi en tripp upp till stallet och hälsade på hästarna, systern, mormorn och alla andra i stallet. Det var riktigt trevligt att träffa dom! Har saknat alla och vårat lilla stall så mycket!
Sedan åkte vi hem och jag badade bubbelbad och drack bubbel. Syster tog tag i mitt hår och gjorde en ordentlig inpackning och fixade och styrde.

Sedan klev jag upp ur badet och satte mig bara i soffan och blev bjuden på plankstek med oxfilé. mhmmm! Till efterrätt vindruvor och massa mys! Åhh, vad skönt det är att vara hemma! Blev verkligen behandlad som en prinsessa! hihihi!

 Nu ska jag kliva upp ur sängen för snart kommer farmor och farfar!

Det får komma en update senare om vad som har hänt på G-lund sen den 21 september. Ganska mycket kan jag lova...

Pussss! <3

RSS 2.0