9 februari

bad bad bad..

Dåligt med bloggandet på senare tid. Illa!
Lördagen va i alla fall supertrevlig! Mysig middag hos Drika med världens godaste tacopaj. Väldigt trevligt var det!

Daniel-träningen i helgen var bra. Lilly hoppar ju som en gud! Helt sjukt vad den pollen kan hoppa! Hon hoppar så jävla mycket att jag flyger av! ILLA! Vill inte ens säga hur många gånger det va.. Ena gången flög jag i alla fall in i ett jävla hinderstöd med huvudet före. Min nya fina hjälm fick en spricka i sig. Känns det som i alla fall. Jag hoppas att det inte är något allvarligare fel på den. För jag tänker inte byta hjälm igen. Det har jag iiinte råd med!
Fick antagligen en lättare hjärnskakning av smällen, så på söndagen och måndagen mådde jag inge vidare. Idag är det dock bättre. Lever på tabletter. haha. illa.

Nu ska jag iväg o hoppträna med pluttan. Hoppas för allt i världen att jag sitter kvar idag bara. ;D hahahah! fy fan!

PussoHej!<3

5 februari, typ.

redhead..

Bra dag idag. ganska. Bra kväll igår. jätte.

Inte mycket som blev gjort idag i skolan. ILLA! Ett skott i pannan på mig! Peter va typ sjuk så vi fick för det mesta arbeta med vad vi ville. Tyvärr...

Blev en myyysig fika på staden med Lisa och Martina efter skolan. Puss på er! Blidde en Apelsin- o vaniljstreamer på Coffeehouse. Gott var det! (: Nya favoriten tror jag allt.

Efter det blev det hem till pollarna och så åkte vi till ridhuset och red. Min nya hjälm har jag fått hem nu! Så det blev att prova den med. peerfekt! ;D

Imorn blir det Daniel Svensson-träning med elitlaget! Yay! :D hoppas pollehästen sköter sig! (:

Jag har varit jäävligt modig ikväll. Pga. Drikas och alla andras tjat har jag äntligen tatt o färgat håret.. hehe. rööööött som fan! ;D se om jag vågar visa mig ute nu.. (A)

förjävliga bilder. helt osminkad och ofixad och ser ut som skit. SÅ, kolla på håret istället!


                        

Skäms fan över bilderna. Men, skitsamma. Orkar inte bry mig, orkar inte engagera mig.
Nu ska jag sova. Ska fan upp om typ 5,5 timmar... Treeevligt!

PussoGodnatt!<3

4 februari

lalala.

Det har faktiskt varit en bra dag idag. Trodde den skulla vara hemskare.. Bussarna gick som vanligt, tyvärr. Så det blev ju att pallra sig till skolan. Men dagens lektioner har faktiskt vart ganska intressanta, handlade typ om atmosfären o ozon och sånt. Kanske det enda värda vi kommer få lära oss i kemin. hehe. Det som gjorde dagen extra värd är att vi är så störda! Bäästa NV! :D

Alla post-it lappar vi använde oss av idag va så busiga! Sen fick vi en genomgång i hur man ska uppfostra lapparna så att dom inte är lika busiga. Det funkade. Dom skötte sig ganska bra sen. Nu behöver vi bara en lektion i hur man uppfostrar pingisbollen att bli mindre busig. hehe. Okej, jag är normal. Vi är normala! (: Det va faktisk en IT-snubbe som sa till mig igår att jag var den enda normala på hela skolan. HAHAHA! Han måste ha gjort ett stort misstag! ;D Han var antagligen både blind och döv dessutom. hehehe.

Nu sitter jag i alla fall i en stooor säng i Eneby. Känner på mig att dagen kommer fortsätta vara bra! (:

Imorn blir det fika på stan med Lisa och Martina! Saknar ihjäl mig på dom där två! <3

Vill dessutom säga grattis till Drika som blir 18 idag! :D Grattisgrattis gumman!<3
På lördag blir firning med mysig middag hos Drika. Myycket trevligt ska det bli! :D

PussoHej!<3

3 februari

funderar på att göra en finlandsmassakern i min klass..

Men ae. Hoppar nog över det. Jag älskar dom ju trots allt. ;D Men ett litet skott i pannan hade nog inte skadat dom.. hehe. (a)

Mycket som hänt och jag HAR försökt blogga. I lördags va blogg.se cepe. Gick inte att ladda upp. I söndags sov jag inte en hemma.. Försökte blogga i måndags med då gick strömmen i hela husby. Härligt. Fick försöka duscha under tre droppar vatten och i skenet av stearinljus. hehe. Och igår hade jag inte en sekund i världen över.. Men nu så! (A) Och det har i alla fall varit en fett bra helg! (: bäästa på länge! :D

Vår klass är sjuk. Men det tror jag inte många har missat. Alla är sjuka! haha, och så jävla sköna! puss på dom! puss på oss! BÄÄÄSTA HG!





Hade sex o samlevnad i dag på eftermiddagen. Hur seriösa kan en klass med enbart tjejer vara? ..inte särskilt. hehe. Ae, men kul var det i alla fall. ;D Jag fick dessutom diplom i könssjukdomar. (Y) hahahahah! oseriösheterna flödar. ska väl erkänna att alla fick likadana diplom.. men det va bara jag o dessie som skrev ut dom! (a)


HAHAHAHAHAHAHAHA!

Pingis och oseriösheter underhåller våra raster. haha, bäästa! (Y) o jag är ju såååå bra. hehehe. (a) ..eller nåt. ;D

Idag är det verkligen snökaos. Alla bussar är inställda pga all snö. Ingen hoppträning blir det heller.. Fail! Då hade ju min ursprungliga plan funkat.. :( Men icke. Nu är allt omplanerat.. Det blir väl bra på så här vis också, antar jag.. ;P Hehe.
Nu har jag lust att gå o sova eller kolla på nån film.. hm... Kanske ska se om Sherlock Holmes som jag inte lyckades se på i söndags. Påbörjade den i söndags, men inget annat än att påbörja den.. hehe.
Men film eller sova har jag inte tid med.. Måsta plugga! PLUGGA PLUGGA PLUGGA! Så jääävla mycket att göra! Dör på det här! AHHH! Orkar inte tänka på allt som måste göras. Jag tar det som det kommer.. kanske.. fan!
Det jag måste lägga mest tid på nu är i alla fall kemin. HERREJESUS! Kommer aldring få in dom där beteckningarna i huvudet.. fan!

Hoppas på inställd skola imorn i alla fall. Men om bussarna går blir antagligen inte skolan inställd.. Och om inte bussarna går så kan inte jag ta mig till stan! MÅÅÅSTE dit! Det löser sig väl kanske.. Kan man hoppas på i alla fall!

ahopp. nu plugg.

PussoHej!<3

RSS 2.0