30 juli

problem!
stora problem!


Hoppas dom blir små.
Pyttesmå!
Obefintliga!

Men. Skogsröjet var det det handlade om.
Blev så glad när jag såg allt som hade kommit upp på skogsröjets hemsida. Alla band och allt.. Men sen rasade allt. Vad hände med allt pepp folk som skulle joina? Kommer ingen vilja hänga på? Kommer inte skogsröjet bli av?

Jag hoppas jag har fel! Mustasch och Raubtier kommer ju...
spotifylista: SKOGSRÖJET 2010

Se till att planera in SKOGSRÖJET nu! 27-29 augusti!

http://www.skogsrojet.se/artister.html

PussoHej!<3

...

Är det verkligen förbjudet att döda en lärare..? Att bara döda lite.. En lärare som har satt för låga betyg på typ hela klassen. En lärare som säger att eleverna ska få ett betyg och sätter ett lägre.. Är det verkligen förbjudet att döda en sån..? Bara lite liksom..  

Sånt här ska man kanske inte skriva i en blogg som publiceras på internet för allmänheten.. Snart kanske jag blir anklagad för mord. hmm..

Men kände att jag behövde bli av med lite ilska.

28 juli

Nu sitter jag i mitt fiina rum! Trivs verkligen i det nu! Nyfixat och fint! Möblerna är typ på plats nu. Men ännu inget uppe på väggarna så det känns lite tomt. Men snart så. Bara pappi kommer hem från Danmark så han kan hjälpa mig med att borra i väggarna så hyllorna kan komma på plats.

Börjar få lite panik. Fyller 18 om 1, 2, 3.. 7 DAGAR!!! HERREJÄVLAR! Måste ju ha party. Funderar på den 7 augusti! Så se till att ni kan då mina närmaste! Måste bara få ut mor o far ur huset. Hoppas på att lyckas med det! Hahah.

EN vecka kvar! Jag kan inte riktigt fatta det.. Har inte tänkt på det. Att tiden har gått så fort. Syrran fyller liksom år imorn och det har jag inte tänkt på fören i slutet av förra veckan..

Ao, nu ska jag nog ut o springa en sväng med dom lurviga. Nått nyttigt ska jag väl göra när jag inte jobbar.

PussoHej!<3

24 juli

Nu är jag hemma. Sov v'ldigt bra inatt. Vaknade vid 12, och då var bara Lisa och jag kvar i sängen. Huset var tomt. Martina hade åkt till jobbet. Då fick Lisa och jag själva rota igenom huset på jakt efter frukost.

När jag kom hem möttes jag av en snyygg vägg i mitt rum! Pappi hade tapetserat klart.



I'm happy!

Det var så mysigt igår. Här kommer några pics.











så det ska va!

PussoHej!<3

24 juli 02:25

Ligger nu i Martinas säng och myser! Snart kommer Lisa hit och lägger sig också. Eller rättare sagt är det Martinas mors säng. En mysig kväll har det varit, med dom bästa!

Igår åkte jag hem till Becca efter körskolan. Mycket trevligt! Vi åt pizza, pratade och såg på film. Young people fucking.. Haha. Mycket speciell film. Men den var rätt rolig.


Innan körskolan igår kom min kära farfar och hjälpte mig att göra i ordning mitt rum. Han kom även idag och hjälpte till. Så nu är det nästan klart. Har bara en liten snutt att tapetsera kvar. Och det ska pappi och jag fixa imorn, eller idag rättare sagt. Det blir nog bra.

Nu ska jag sova.

PussoGodnatt!<3

20 juli

Nu sitter jag hemma hos Martini och myyyser. <3
Det gick bra på körskolan. Det känns som jag har ganska bra koll på teorin. Hoppas min känsla är rätt!
Vi sitter och kollar på ett Sex and the city avsnitt. Fan, måste ta och se filmen!! Typ nu, snart!
Ae, nu ska jag koncentrera mig på teven.
PussoHej!<3



20 juli

Nu sitter jag hos Jonna. Vi har precis vaknat. Igår blev det utebio och filmkväll. Det var riktigt trevligt. Men tyvärr blev det lite länge uppe. Att vara uppe till halv 7 är inte bra. När Alex åkte hem runt 5 kunde vi inte sova. Men en och en halv timma senare funkade det. Efter en glass.

Nu ska vi äta. Frukost eller lunch, I don't know?  Sen är det dags för körskolan.

PussoHej!<3

19 juli

Länge sen jag körde Dagens look. Kanske dags nu.

Fick lite tid över. Så..

This is me today.



Körskolan nu.

PussoHej!<3

19 juli

Nu har jag precis duschat och ska göra mig i ordning inför dagen. Om drygt en timma ska jag ta Börje in till stan och till körskolan. Teori står på schemat idag. jag hoppas det går bra och att det inte blir allt för tråkigt.



Now it's time!


PussoHej!<3

18 juli

Jobbat tills nu. Känns bra att få ihop lite pengar nu i sommar. Men känns mindre bra att jag aldrig hinner göra roliga saker! Typ festa, vara med kompisar, campa, åka till varberg.. MED MERA!

Men men.. Man får väl välja. Och om det ska kunna bli någon utlandsresa är det ju bäst att jag jobbar.



PussoHej!<3

17 juli

okej.. 100 år sen sist.

Vet inte vad jag ska skylla på.. skolan? jobbet? att det är underbar sommar ute?
Whatever!

Har både hunnit gå på sommarlov, vara på METALTOWN, jobba och njuta lite av det fina vädret. För alla som inte märkt det så är det värmebölja ute. Typ 30 grader varje dag. Underbart!

Det sägs ju att en bild säger mer än 1000 ord. Så jag slänger väl upp lite bilder så ser ni vad jag gjort i sommar.

2 juni - still in school










3 juni - tappert försök att skaffa färg samtidigt som de sista skoluppgifterna avslutas




5 juni - barnvakt med martina, åt världens gulligaste barn


















16 juni - äntligen sommarlov






18 & 19 juni - METALTOWN










25 juni - midsommar, sjuk




10 juli - La Uva med kusiner, farmor och farfar










14 juli - IFK Norrköping-Real Mallorca   1-2






15 & 16 juli - lekte med jonna och skrämde ridlägerungar på åby med madde och jonna







Jao, min sommar typ..
Plus massa jobb! Och så håller vi även på och fixar i mitt rum. Äntligen!

Nu ska jag pysa till stallet.

PussoHej!<3


RSS 2.0