27 januari

allting kommer bli bra till slut. du ska se att allting ordnar sig.


Jag hoppas på det! Framtiden känns faktiskt lite hoppfull nu. Ett tag till i alla fall.

27 januari

HTC Desire HD vs. iPhone 4 16 GB





VS.


Tänkte köpa med abonnemang. Och då är priserna dessa:

HTC desire HD :  200 kr/mån * 24 = 4800              (billigast enl. pricerunner: 4490 kronor)
 
Apple iPhone 4 16 GB :  200 kr/mån * 24 = 4800    (billigast enl. pricerunner: 6768 kronor)

Apple iPhone 4 32 GB : 250 kr/mån * 24 = 6000     (billigast enl. pricerunner: 7600 kronor)



the big question: HTC desire HD eller Apple iPhone 4 16 GB?

19 januari

confused, lost and lonely..

Jag orkar inte. Varför går inget som det ska nu för tiden...?
Längtar efter sommaren, efter värmen och efter förändring, nystart!

Such a lonely day
Shouldn't exist
It's a day that I'll never miss

Such a lonely day
And it's mine
It's a day that I am glad I survived.


16 januari

I wanna run and escape from your prison
But when I leave I feel something is missing
I'm not afraid that's easy to tell
This can't be heaven it feels like I'm in hell
Your like a drug that I can't stop taking
I want more and I can't stop craving
I still want you it's easy to see
But guess what honey your not that good for me

12 januari

känner att det skulle vara sjukt skönt att vara ekonomiskt oberoende..

hade världens mysigaste och mest välbehövliga dejt med mina flickor igår! först Paus med en god sallad och sen vidare hem till martini. kärlek.<3

jag borde verkligen plugga.. men jag orkar bara inte! jag orkar fan inget nu för tiden.. jag orkar inte ens stoppa i laddaren i datorn... 6 % av batteriet är kvar och han tjatar som fan att han behöver sladd. men jag orkar inte. jag är dessutom jättekissnödig. men jag orkar inte. jag är hungrig. men orkar inte. jag fryser. men jag orkar inte. jag orkar bara inte!

PussoHej!<3

12 januari

There is a Hell, believe me I've seen it.
There is a Heaven, let's keep it a secret.

Det snöar. Det blåser. Jag vill ha värme. Jag vill ha sol. fan.




Tycker om min hårfärg just nu. Och som svar till amanda, jag använde Schwarzkopf Brilliance, 882 Rouge noir denna gång. Annars brukar jag använda deras 872, Intensiv röd. Denna färg blev lite mer åt det röd-svarta hållet utan att bli lila istället. Precis som jag ville ha det denna gång.

6 januari

Inviger det nya året med att vara sjuk. känns som en bra tradition...

RSS 2.0