28 december

biff!

20 december

känner mig fortfarande sjult cool.
kanske dags för er att få se konstverket! har dessutom äntligen fått ändan ur vagnen och slängt i lite färg i håret. (y)





Nu är det inte långt kvar till jullov dessutom. Sitter här och försöker plugga på det allra sistaste, men kan väl påstå att det inte går någe vidare.. Men det är bara en letion kvar till jullov nu. känner mig taggad.

Morgondagen blir Bellabolls stora dag! Tänk att hon äntligen ska få bli 18 hon också! Först blir det tacomys hos henne och sen vidare till någon bar i staden. Kommer bli trevligt! Och onsdagen blir nog också trevlig. Först fika med bästa HG efter avslutningen, sen ska jag tyvärr jobba, men efter jobbet blir det i alla fall utgång med massa bästa folk!

Nu, back to work..

PussoHej!<3

15 december

GADDAD!
känner mig sjukt cool.

10 december

gör som linn, hej bloggis!

jag har fått en bil! HAPPYGIRL!
en liten audi 80e. ful, men söt egentligen!
kärlek till min mor och far! tack för bäästa julklappen! hihhi! (a)

söööt! måste döpa honom.. robert kanske..?


Jobba 16-02 idag.. och 14-20:30 imorn. Kul.. Jaja, pengar trillar ju in på kontot i alla fall.

Nu PA 100.

PussoHej!<3

3 december

Sitter på en boll. Har inget att göra. Borde jobba PA100, men det går inte. Kvinnan med papprena är inte här...


Igår fyllde världens bästa 18 år. Idag tog hon driving license. Och ikväll smäller det som fan!
Kul att behöva köra halvtnyktert då. Det enda roliga med att ha jobb är när lönebeskedet kommer.. 

Men i alla fall:
GRATTIS GRATTIS världens bästa älskade MARTINA! <3


RSS 2.0