sista juli 2011

jobbat min sista dag. kääääääääns.... typ bra. men kommer sakna allt folk!
men nu börjar min leeediga tid, som inte är ledig.. den är FULLBOKAD. damn..

imorgon: träningsdag för mina elever i stallet
tisdag: passfix och bio med jonna. mm? firas av släkten?
onsdag: firas av släkten? utgång? firas av kompisar?
torsdag-söndag: varberg, 20-årsfest, mm.
måndag-onsdag: oklart, fixa inför skåneflytten, umgås med vänner, fest?, mm..
torsdag-torsdag: TURKIIET
fredag------>2012: skååååne!

alltså shiit.. måste. planera. bättre. måste. hinna. med. allt. plus. att. läsa. ut. alla. 100. böcker. innan. skolan. börjar..

nu....? chilla? ae. LÄSA!

hejs!


.

fett värd kväll.
hej.

29 juli

Taggad inför chillgrill.. men det verkar bara bli jonna och jag.. eheheh. kkkkkul!
hatar att alla har jobb och hatar att alla inte har jobb. hatar att alla är tråkiga och hatar att alla är roligare än mig! hatar att ingen har bil och hatar att jag bor så sjukt långt booort...

Slut på hatandet. Hur det än blir så kommer jonna och jag att myyyyysa sönder! hoppas på att hanna och ninni kommer också! i vilket jävla fall som helst så ska jag i alla fall grilla den där jävla fläskytterfilén som går ut imorgon, för jag har banne mig köpt beasås!!! eller som vi säger bear-nice, eller nice-bear!

ska nog ta mig en powernap på 30 minuter och hoppas på att måååånggga kommer!

Pusssssssssss





juste! bästa ellen fyller ju 17 idag! grattis älskade syster! <3<3

just chillin'


28 juli

Mycket i mitt liv. Men precis just nu, en liten stund, är det chill.
Har massor att läsa och förbereda innan skolstarten och flytten till skåne! Ska bli så sjukt spännande!
På lördag jobbar jag mitt sista pass, kanske för alltid, kanske fram till juni..
Farmor och jag har bokat en resa, till Kemer i turkiiiiet! Ska bli så galet skönt att komma bort till solen och värmen och bara kunna slappna av till 100% innan livet börjar.
Jag är ensam hemma denna vecka. Mor är på ridläger och sis och far är på fotbollsgrejs i danmark. Blev inte så mycket bus som jag hade tänkt mig. Faktiskt inget bus alls hittills. Har bara skött mig exemplariskt och tagit hand om hundarna.. okej... en sak har jag missat.. Vattna blommorna! Men det gjorde som tur var mormor igår när hon var här och rastade hundarna när jag var på jobbat. hahha. ähhh, blommor. vafan! överskattat!
Imorgon måste jag ta mig in till stan och gå en runda där.. fuck. Måste köpa present åt sis som fyller 17, och nästa vecka ska jag ner till josse som fyller 20. Måste dessutom gå till myrorna eller liknande och köpa kläder att ha på mig på josses fest, temat är "it used to be cool". Kanske införskaffa mig lite mer kläder till skolstarten också och använda upp det där presentkortet på intersport som jag vann på majpokalen.

Ja, mitt liv just nu. Tyyyp.

Gillar lisas och mitt mål denna veckan! hehe. Men än har det inte gått framåt! Vi får skärpa oss lisa! Ta tag i det liksom! Hur jävla svårt ska det vara..?!? Men, veckan är inte slut än. heheh.

Ae, dags att ta tag i livet igen.

Pusssss!


13 juli

Har sett att det fortfarande är lite folk inne på bloggisen, även om jag inte har uppdaterat på typ 3 månader. Jag är en värdelös bloggare, men lovar ingen förändring! Kanske lägger ner bloggandet på denna blogg totalt i höst sen när jag flyttar till skåne.

Menmen, en sak i taget.

Mitt liv va ju ganska händelserikt där ett tag med bal, student och liknande "vuxenhändelser"!
Skulle ju kunna slänga upp en hög med bilder från studenten här. Det är ju fett mycket värdare än att skriva om det. Det var ortoligt, sorgligt, sjukt roligt och ja, alldeles alldeles underbart! En bild säger mer än tusen ord, så här kommer nog bibeln eller koranen eller någon annan fet bok!













































































Antagligen de bästa dagarna i mitt liv hittills! Galet!
HG för alltid i mitt hjärta! <3

RSS 2.0