30 januari

så lycklig tjej! red den fina idag! det känns som om det var 100000 år sedan, och det var det ju nästan.. rättare sagt 1 månad och 10 dagar.
det kändes i alla fall fantastiskt att sitta upp i sadeln idag! men fan vad ont jag fick i handen.. och det tog hål på den lyckliga bubblan jag befann mig i så fort jag satt av.. jag minns nästan inte hur ont det gjorde. jag kan heller inte minnas om det är värre nu eller om jag bara var mer härdad då.. fan! känner att allt hopp bara försvann, spolades ner i någon frusen avloppsbrunn. den 20 februari ska jag vara tillbaka på flyinge och jag ska vara i mitt livs bästa form! för då börjar examensarbetet. och det känns som att det här sabbar ALLT!

nu har jag krupit ner i sängen, tagit en tablett och smörjt handleden med nån hokuspokuskräm från thailand och väntar på bättre tider.

prinsessan! <3


och nu, dags för lite mer klagande.. skip it if you don't want to face it.
jag vet inte om det bara är jag eller om andra också känner att allt är botten bara för att en sak är det. så känns det nu.. jag känner bara för att tycka sjukt synd om mig själv! på alla plan.
det är jobbigt att vara endast med sig själv hela dagarna (..men det kan man ju egentligen inte säga att jag är..), jag känner en stor saknad av "någon/något". i skåne har jag ju alltid alla mina flickor omkring och hästarna tar så mycket tid så då har man inte tid för sånna tankar och man behöver inte känna sig ett dugg ensam heller. men nu.. jag har nog aldrig haft så här mycket fritid! det har alltid funnits måsten som hästar, plugg och jobb. och därimellan kompisar. men nu.. det är bara me, myself and I. och desperate houswives så klart! och det är rätt tufft. det blir ganska påfrestande att umgås så här intensivt med mig själv twentyfourseven! även om jag har haft sällskap ganska många nätter så är det ändå tufft då jag är ensam. och det är väl som björn skifs säger att det blir fan alltid värre framåt natten.. 
 
men jag försöker i alla fall planera in så många dater som möjligt med alla mina fina! och veckan verkar bli spikad! fett nice! mindre ensamtid med den där deprimerade tilda!

ae, slut på klagandet. nu sooova! upp rätt tidigt imorgon för hovslagaren kommer.
pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0