30 januari

när jag vaknade idag var det 13 minusgrader ute! det var bara att kravla sig ur sängen och klä på sig ordentligt med kläder och fara till stallet och släppa ut hästarna. men solen skiner och förutom att det är kallt så är det ganska fint väder.

jag försöker fundera ut hur min plan för dagen ska se ut.. ut och spring känns inte så frestande med tanke på hur kallt det är.. det kanske blir lite styrketräning inne istället, om jag inte hittar mitt gymkort förståss. förstår inte vart det har tagit vägen..!? det borde inte vara i skåne...?

jag ska rida min fina idag eller imorgon! om det finns plats i hoppgruppen imorgon så ska jag vara med där! lycklig tjej! och i helgen är det tvådagars Daniel Svensson-träning med fyspass och teambuilding. det ska bli riktigt roligt! hoppas bara att min hand pallar det!

nu ska jag försöka få tag i arbetsterapeuten!

pusss!


    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0