28 januari

måste säga att jag längtar till sommaren! som fan.
nu när jag har varit hemma i drygt en månad och ska vara kvar i nästan en månad till och inte kan göra så mycket, så känner jag att jag verkligen vill ha sommar! det blir aldrig brist på saker att göra när det är sommar och varmt. man kan göra vad som helst. man kan vara var som helst. fest i en park, tält och eld vid en sjö, stekande vid poolen, grillning och fina vänner på kvällen... osv! saknart!
och sommaren 2011 var en bra sommar! student, bal, turkiet, varmt mm!

kan meddela att träningsvärken inte är borta.. och att jag och pappa gjorde magövningar igår gjorde inte att jag har mindre med träningsvärk idag.. men vafan! ska man ha ont utav någonting så ska det fan vara träningsvärk! jag har bestämt mig att jag ska bli stark och i bra kondis nu! och det märks att jag har varit en månad utan ridning... herregud! tur att jag har hundarna så att jag har varit ute och rört mig ganska mycket i alla fall. jag har ju i alla fall gått 5-8 km om dagen. alltid något.

snart dags att börja tagga inför kvällen!

pussss!

bilder från sommaren 2011!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0