27 januari

jag förstår inte hur jag fortfarande kan ha besökare och har haft det under dessa tre-fyra månader då jag inte har skrivit något...

idag har jag träningsvärk. fett nice! taggar utgång imorgon, utan träningsvärk.. lönehelg och lördag, kan ju inte bli bättre!

nu släpper jag en en bildbomb!

Vi börjar från den 24 oktober:


ida hånglade med min grabb i hovslagarkön..

storstädning!

fruksallad med wrong turn, ingen bra kombination..


vår kompis spidermouse!

finmiddag med partanen!

och finbesök i sängen med partanen.

...ehm, aj?

fiina camina!

lunchdate med min saknade broder! <3

sofia fick rida lilly pga mitt handikapp!

och tack vare det fick jag nattgäst!


vi åkte på tävling med ida. idioterna parkerade oss i ett träd = repad trailer.. och snygg parkeringsvakt i arbete.

höstpromenad med min prinsessa innan duckhunt.

vagnvakt på ica..

tandläkarbesök.

jag fick aggera publik... alldeles för mycket pga handjäveln!

vi är ju inte heller som alla andra..

chillbruden! <3

sen kom vintern..

detta vart min bästa vän!

och dessa!

och prinsessan gick in i ett flow och var grand prix varje dag!

trötthet.. det ska stå grödan..

och gratiiiiis pizza!

min andra bästa vän, när värmen i huset inte funkade!

flyinge grand prix!

världens finaste quite light! <3

vi samlade på oss stöldgods under grand prixen.

alla meddelanden blir roligare på norska.

kvällsmat hos min stjärna

ibland är livet fint!

och blåsigt! läggmärke till att maldinis täcke ligger på marken bakom dom..

som sagt, blåsigt..

trevlig hyresvärd..


sen kom mamma och pappa och ellen ner under flyingedagarna! <3

sofia och jag var med på fölvisningen!

och jag fick en ny biiiil!!!!! Rock Fredrik! <3

och prinsessan fick en ny outfit!

och så blåste det lite igen..

mysig uteritt i ett blåsigt skåne med sandra och filip.

uteritt på flyinge då henry visade sandra hur man bockade.

sen vart det julstämning på flyinge.

och jag fick rida min fina sandy igen!

luciatåg!

<3

myskvällar! <3

fin maldini!

flyingetempo!

(y)

sjukt snygga brudar! <3

prins bernard, slutade inte så bra..

bakisdag med pizza och sunes jul.

snygga killar på nova lund..

vi gillar att hänga på apoteket.

som sagt!

ellen också.. ;)

våra juldekorationer i huset.

julkort av mamma!

sen kom mamma ner och bjöd på harrys!

dagen D..

..aj..

lämnade skåne för 7 helt hemska timmar i bil..



jul hos schönbecks

julafton.

fredde och upp blev julfina.

byte av bandage.

räkvakt med lisa!

NYÅR med stegeruds!

normala pappor!




SLUT PÅ 2011!!!


ner till skåne för att ta bort stygnen.

hann med att mysa med min bästa ida innan tåget rullade hem.

partanen hamnade i norrköping. fiiiiint!!

shopping!

hittelön!

18-årsfirande!

hemmafru sysslor..

och masssssssa promenader!

teater.



lekte hemmafru med sofia!

bakade cupcakes..

förrätt: bruschettas. och till varmrätt kycklingpaj.

och igår: supergod fisksoppa.

slut på den enooorma bildbomben för denna gång. kanske kommer en filmbomb snart.. ;)

nu stallet för att ta in djuren.

pussss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0