26 januari

känner att det kan vara dags att ta tag i blogglivet snart igen. nu har jag ju inte så mycket för mig så det kanske finns tid till att återberätta ungefär fyra månader.. om inte annat kanske det får bli en bildbomb.

jag kan i alla fall tala om att jag lever. men jag är inte i skåneland just nu. opererades för mitt karpaltunnelsyndrom den 21 december, så jag är hemma och är sjukskriven nu. blir hemma till den 20 februari då jag börjar skolan igen! längtar! 
är rätt trött på hemmafrulivet just nu. den första perioden latade jag mig bara, sen bakade jag massor och nu är jag lite mer inne i en träningsfas.. får se hur länge det håller i sig. 
mamma håller igång lilly så gott det går med tanke på hur dåligt underlag det är ute. dom åker iväg till ridhuset några gånger i veckan i alla fall. jag får nöja mig med att vara på backen.. men ärligt talat vet jag inte hur länge till jag pallar... snart måste jag bara få rida!!

nu ska jag ta och kolla på ett desperate-avsnitt och vänta in min snarkande sängkompis som brukar dyka upp när dom andra i huset har gått och lagt sig. även om han är cirka 40 cm hög så är han en jävel på att trängas!

efterlyser btw en blogg.se-app till android, värdelöst att inte det finns... 

gooodnatt! 


btw, kände att det var dags att göra om headern, mitt liv är ju bara hästar nu för tiden. ge mig gärna tips på hur jag kan få den snyggare!


min stjärna! <3

Kommentarer
Postat av: Lissssis

Alltssååååå, känslan när man går in på din blogg och du har skrivit något!!

<3

2012-01-27 @ 00:10:50
URL: http://stjoppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0