31 januari

jävla skitdag!
ännu en dag jag hellre hade grävt ner och hoppat över. men som sagt, allt blir skit när en sak är skit. och det som började vara skit idag var att jag knappt har kunnat röra mig. det var väl kul till en början, då det verkligen kändes som om jag fick ut något av träningen igår.. men när värken bara blev värre och värre var det inte så jävla kul längre! då kändes det mer som om jag pajjat något på riktigt..
det är ryggen som är värst. resten av kroppen känns bara som vanlig, förjävlig, fast skön träningsvärk. men ryggen.... fy fan! jag vet inte om jag ska sitta, ligga, stå, gå.. vad jag än gör så gör det ont! och inte tala om att andas..
och jag vet inte vad som är värst att jag antingen är så otränad att jag håller på att avlida av min träningsvärk eller om jag sabbade något i ryggen av allt jag gjorde igår..

hoppas fan att det är bra tills imorgon då jag ska till läkaren med handen! jag kan ju inte vackla in som någon som har blivit påkörd av en spårvagn.. patetiskt!

känner hur den positiva energin bara flöööödar! jag hade i alla fall sällskap av en sjuk mor idag, och det var trevligt!
vi har roat oss med att kolla på första säsongen av true blood. vet inte vad jag tycker även om jag har plöjt igenom mer än halva. någonting finns det där i alla fall som får en att vilja fortsätta titta.. men hade ju varit sjukt mycket bättre om dom inte använde sig av så fula skådespelare med en sjukt irriterande accent. men vad är det för snygga skådespelare som vill spela i en vampyrsexserie..?

ae fan, nu ska jag sova!

det bästa idag var nog chailatte och cupcake! OCH att lilleman skötte sig super när hovslagaren var här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0