1 februari

jag lever lite mer idag i alla fall. känns bra. och nu har jag insett hur otränad jag har blivit av att vara sjukskriven och inte kunna rida. it sucks! men det ska det fan bli ändring på! ...när jag kan röra mig ordentligt igen.

nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli tillräckligt mycket så att jag kan åka till läkaren. känner mig faktiskt lite orolig.. men det är bara att hålla tummarna och hoppas att det inte också förelåg en proximal påverkan på nervus medianus (så kallat double crush). Citerat från läkaren i remissen... vilken innebär att jag måste snitta upp armvecket också, vilket innebär LÄNGRE sjukskrivning. vilket verkligen inte går eftersom jag måste börja skolan snart!
hoppashoppashoppas att jag bara behöver träna upp skiten eller att dom kan ge mig en spruta eller något!

i brist på vettigare saker att göra!



hejjjjjsss!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Tycker double crush låter rätt coolt ändå!

2012-02-01 @ 23:31:23
URL: http://stjoppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0