7 minuter kvar på 1/2

var iväg och red prinsessan nu på kvällen! och hon var såå fin! jobbade med galoppombyten i vartannat på rakt spår, och det var lite svårt och jobbigt sa hon. men hon var fiiin! kän påstå att jag kände av kroppen lite. haha. jag som inte tyckte att det kändes som om jag hade tappat något sist jag red. men sen kom träningsvärken, som dels var pga ridningen, och där fick jag en käftsmäll! inget var tappat i huvudet, men tydligen i kroppen. men men, jag är snart igång igen!



läkarbesöket gick helt ok. förutom att det var felbokat, jag egentligen skulle ha åkt dit nästa vecka. haha. hon trodde att jag bara behövde träna, stretcha och tänja. jag hoppas hon har rätt!!! så nu sa jag jobba efter alla papper jag har fått!

hörde flickan och kråkan med timbuktu när jag åkte hem efter att jag hade handlat. och jag var tvungen att sitta kvar i bilen en stund och leta upp den på spotify och lyssna på den igen. jag har hört den förr, men nu fick jag bara en så konstig känsla i kroppen. obehag och välbehag blandat.. plus att jag för första gången inte blev irriterad på skånska, utan kände en saknad. ska nog lyssna på den några gånger till innan jag somanar. så inte jag.

godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0