3 februari

mer cupcakebak idag! återkommer med bilder. blev inte lika fina idag eftersom jag använde alla rester vi hade, så det saknades lite florsocker. men jävligt goda vart dom!

nu ska jag sova och tagga en helhelg med Daniel Svensson-träning, fysträning och mental träning med Johan Fyrberg! jag hoppas att handen pallar!!! och imorgon kväll blir det en sväng till staden och fira sofia och gänget som fyller 20. så det blir en 20x3 årsfest. skapligt tajmat, för fredrika fyller ju så klart 20 samma dag.. synd att man inte kan klona sig! men det blir ändå lugnt och nyktert imorgon. jag är nämligen chaufför även åt mina föräldrar. också tajmat!

hoppas att jag inte fryser ihjäl imorgon!!

pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0