13 februari

en braa helg!

lördagen började med en tur med min fina prinsessa. jag var busig och red på grusplanen vid bygdegården. smart tjej! det var bra underlag där tack vare snön. kunde både trava och galoppera på volt.

sedan var det dags för skogslottens årsmöte och jag blev utsedd till årets storhästryttare! weii! efter det åkte jag hela långa vägen till finspång och till min lisa! vi gjorde oss fina för att sedan ta dubbeldäckaren till staden där vi blev dissade av spårvagnen.. till slut kom vi fram till pelle där vi hade det jättetrevligt med allt folk!
vi skulle ju egentligen ut på puls, men kom aldrig så långt.. vi hade det för trevligt hos pelle så vi missade spårvagnen med typ 20 sekunder.. så då åkte vi till till cromwell istället för att sedan åka tillbaka till pelle på efterfest. med 24 chees!









igår vaknade jag upp i finspång och hela förmiddagen myste jag och lisa framför massa how i met your mother-avsnitt! och på eftermiddagen var jag iväg med prinsessan till ridhuset och hon var sååååå fin! jag fick även höra att hon var den mest välridna hopphästen på ett år! haha!

hoppas att jag får en plats i hoppgruppen i veckan. för på lördag åker vi ner till skåne igen. måste säga att jag längtar!

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0