10 februari

10 dagar kvar tills skolan börjar igen. känns bra!!

gissa vad jag har gjort idag! jag har varit busig och gaddat mig igen! fett nice! men jävlar vad ont det gjorde!


min tanke.



lidandet.


resultatet. lite blodigt osv.

om ni undrar så är gadden till min syster och betyder ungefär "du är föralltid i mitt hjärta."


kan också meddela att helgen var superbra! lilly var jättefin och skötte sig bra på Daniel-träningen! men vi höll nästan på att frysa ihjäl eftersom det var 20 FUCKINGMINUS!
hopptränade för anita i onsdags också och då var lilly också duktig. hon började inte så bra på hoppövningen i höger varv, men hon tog igen det sen när det blev högre för då var hon kung.

förhoppningsvis ska jag iväg och rida i ridhuset ikväll. men bara om jag får på mig skor.. hehe. vill inte riskera att gadden blir förstörd heller. foten är ju ett ganska dåligt ställe att tatuera eftersom det är svårt att ta hand om gadden där. men vi hoppas att det blir bra!

sofia gjorde sin första gadd idag! niiice blev den!


snart kommer jag börja fundera över nästa gadd. men måste glömma bort hur ont det gör först..

pussssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0