8 augusti

fick mcdonalds igår minsann! haha, josse och jag tog ett varv i driven och stannade till på statoil och köpte godis. sedan vart det filmmys!

uppstigning vid 8 idag och sedan bar det av hemåt. alltid lika jobbigt att säga hejdå till alla! men gud vad trevligt jag har haft det! tuuur att man har så bra "kusiner"! ehhehe! hjärta till er!

passade på att köra vilse på vägen hem. fast det var faktiskt när jag skulle svänga förbi sharpman. dååligt skyltat! fick med mig en kingsland piké och en kingsland tröja. halva priset på bägge. fiiint!

nu har jag börjat packa inför skåne.. shiit. det kommer bli så sjukt mycket som måste med! imorgon ska jag börja plocka fram inför turkietresan också. ojojoj! späääännande!



bara för att jag la ner sjukt mycket pengar på den kvällen..

tack lisa för bilderna och redigeringen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0