3 augusti

har parkerat mig i solen! soft! har varit inne och chillat på grand hotell med bästa emmsi en sväng. och fan vad härligt det är att känna sig bra och uppskattad! träffade frööken också! herregud! bästa fröken! kunde inte hålla tårarna inne riktigt. så himla mycket kärlek till real, på riktigt!

när jag satt i bilen på väg hem konstaterade jag att jag just nu är en fruktansvärt förvirrad människa. satt som sagt i bilen körandes hemåt, då jag fick den här känslan att jag hade glömt något viktigt! och mobilen var det ju inte, för den hade jag messat emma med precis innan när vi hade varit så busiga och kört mot en körförbudsskylt. då fick jag känslan att det måste vara bilnyckeln!! panikartat började jag känna igenom alla mina byxfickor och alla fack i bilen och plånboken. då jag kom på att nyckeljäveln så klart sitter i bilen eftersom jag kör omkring med den.. herregud. förvirrad tjej. men jag har fortfarande inte kommit på om det var något jag glömde..

kan ju passa på att nämna också att emma och jag tog en liten genväg över en trottoar och en cykelväg. vi fick även en bil bakom oss att följa efter! haha. men finns det ingen återvändsgrändsskylt så får dom ju räkna med att folk tar lite genvägar! ähh, kör bara kör!


dessutom har jag världens bängaste familj och släkt! inte konstigt att jag är som jag är. dom ar nämligen här igår och firade mig och syster! fick mycket bra grejer som kommer behövas nere i skåneland!
väldigt trevligt var det, med mycket god mat som mor hade lagat. det vart paella, citronoljegrillat lantbröd och marängtårta med bär och grädde. mmhm! sjukt gott! och mamma hade även köpt nån sirapsaktig grej som blandades med skummad mjölk och blev till chai latte! goodare än den på espresso house! jag lovar!
det vart ju även rosévin till maten och baileys efter maten! fint äre! vuxenpoäng!




nu ska jag kasta mig i poolen! underbart!

pusss!

Kommentarer
Postat av: emma

fan vad jag älskar dig!!!!!!!!!!!

2011-08-03 @ 23:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0