22 augusti

vilken jävla dag! sjukt kul!

massa info i skolan! red lilly här nere. fick skit för att jag inte hann få bort dom gula fläckarna.. damn.. hatar skimlar! astrid tyckte han var något kort bak, vilket vi också tyckte när vi lastade ur henne i förrgår.. HOPPASHOPPASHOPPAS att det inte är något fel!

har haft det så mysigt nu på kvällen, först varit nere på flyinge och borstat min skolhäst. en 4-årig valack efter sandakan. jättegullig! men nu hatar han mig... att få rykt man var ingeee kul! hoppas han har glömt bort det tills imorgon!


före, men ren.


efter.



sen fortsatte ida och jag att borsta och pyssla och frissera våra egna när vi kom hem. vet inte hur länge vi var i stallet, men myyyyysigt var det!

och kvällen! sjukt rolig! fick sån skrattkramp i magen. hela tiden! först en styckad polack i 6an. sen mat och ölburkar som förökade sig i kylen. sen tryckte ida och jag näsorna mot 6ans fönster och såg en människa... vi knackade på, inte hennes mat. hon öppnade inte ens.. sen en snubbe i 9an.. vi snokade lite i hans rum, när han gått ut. eller njaa.. vi tog bara ett kort och sprang där ifrån. SAMMA ÖL i rummet. problemen är så gott som lösta! herregud vilken kväll! skrev även meddelanden till polacken på kylen.


Hej! Vär vänlig kasta din jävla mat. Annars.... INGEN ÖL! // Unghästutbildarna

funderar på att flytta upp en våning.. känner mig så ensam här nere.. och snart kommer hippologerna också.. då blir jag ensam UPare här.. ojojoj. ska nog kolla om jag får flytta imorgon! (a)

nu, SÄNGEN! sjukt trötttt!

hejjjjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0