18 augusti

sååå himla trött!!

kvällen igår var toppen! och farmor fick sin jävla pepparstek. hahahaha! vi upptäckte att klockan var 00:20 när vi fick maten. gosch!! snacka om att vår tidsuppfattning var skev igår! jag gav bort hälften av min mat till turkiets katter. dom vart så nöjda och glada. speciellt den lilla lilla kisseungen som fick lamm! hihih.





 



när vi kom hem till hotellet var grabben där och väntade. vi gick ner till stranden för att prata lite. alltså sååå himla härligt att man kan sitte ute mitt i natten vid havet och det är varmt och skönt och sjukt vackert! varför kan inte sverige också vara lite mer sådära!
i alla fall, det var rätt jobbigt. men ändå trevligt. aldrig kul när någon är ledsen.. jag kom i alla fall i säng vid fem.. HA! och vi som skulle upp tidigt för att hinna bada!!

det var ju rätt tufft att ta sig upp imorse! men det gick, efter ett tag. och vi hann ner till stranden en liten sväng innan det var dags att packa in sig i bussen mot flygplatsen.
vi lyckades fixa med oss lite alkohol hem också. det är ju alltid fint med taxfree! hihih.



nu ska jag sova! det är faktiskt skönt att vara hemma!!

BTW, det hände något sjukt på planet. det var en kvinna som blev sjuk! jättejättedålig! det var väldigt obehagligt när man bara plötsligt hörde någon skrika på hjälp panikartat i det tysta flygplanet. och innan vi förstod vad det handlade om. herregud! hon klarade sig till norrköping i alla fall där en ambulans väntade.

hejjjjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0