14-16 augusti

hihi, älskar era reaktioner!

men ja, som sagt, livet är rörigt right now...

i söndags åt farmor och jag på kemer tower. vi hade utsikt över hela kemer! det var coolt. och det var här det röriga började...
vi hade en jättegullig servitör, som inte alls var så där jobbig och på som alla andra turkar. han var också 92a och blablabla.. i slutet av kvällen frågade han om jag ville ta en promenad med honom när han hade slutat jobbet. eller han frågade inte, han hade skrivit det i handen och visade upp det när han dukade av. jätteblyg! jag sa så klart nej och att jag ville vara med farmor och blablabla.. men han gav sig inte. han skrev lappar där det stod att han verkligen ville och att han slutade halv 12. and so on.. jag sa fortfarande nej och han gav sig inte. till slut gick jag med på att ta en liten promenad, efter moget övervägande med min kära farmor. han verkade ju inte farlig eller äcklig alls. bara blyg. hans kompisar på restaurangen bara skrattade åt honom. haha. herregud. när jag till slut sa ja, så gjorde han ett sånt glädjeskutt att byxorna sprack! HAHAHAHAH!

gosch! det var jättetrevligt dock. vi gick till dakapo och han bjöd mig på drinkar. det bvar lite klurigt att kommunicera för han kunde inte så mycket engelska, men han förstod. så jag fick prata mest hela tiden, som vanligt..... och ja.. när han hade följt mig till hotellet ville han inte skiljas och sa att han tyckte om mig så mycket och blablabla... jag sa att han inte alls gjorde det för att han inte kände mig efter bara ett par timmar.. men han gav sig inte. till slut fick jag gå och straxt där efter fick jag ett sms...





 

dagen efter chillade farmor och jag på den andra stranden. en riktig jävla chilldag! heeela dagen var vi på stranden. vi dök med sköldisarna och den första jag såg var jättesocial! fick klappa den massor och den gick upp och andades preciiiis framför mig. så jävla häftigt. sen hittade jag deras place to be, och där var det sex eller sju stycken på samma gång!! och jag krockade till och med med en liten pajsare! heeelt amazing!!!



när vi kom hem möttes vi av sjukt fin bäddning och en jävla fucking bukett med bland annat tio rosor...... och ett kort.. det stod att han verkligen tyckte om mig och ville träffa mig igen. när jag plockade fram telefonen ur safety boxen hade jag 8 missade samtal och två sms... (YYYYYY) braaa tilda!





när jag satt ute på balkongen och kollade facebook och tänkte blogga, kom han! han bad mig komma ner och blablabla, men jag sa att jag inte hann det. vi skulle ju på bbq-party at dakapos och bussen skulle snart komma och hämta oss. han sa att han skulle vänta.. så han satt utanför hotellet och väntade i 45 minuter för att få träffa mig i två minuter innan vår sjuts kom..

bbq-partyt var så jävla kul! höll på att skratta ihjäl mig! dom hade magdans-show och den kvinnliga dansaren bjöd upp massa snubbar som gjorde bort sig, SKITKUL! och den manliga bjöd upp några damer. svenska fulltanter så klart! helt galna! ville inte gå ifrån rampljuset! WILD 'N CRAZYYYY!
många drinkar vart det den kvällen.. farmor och jag drack ganska flitigt först, sen kom snubben som var lite chef för strandbaren och sa att han var jätte avundssjuk på att jag var ute med en grabb dagen innan. han kom nämligen fram och pratade med mig kvällen innan och frågade om det var min pojkvän och när jag sa att jag precis hade träffat grabben vart han jättebeskyddande och sa att jag var tvungen att vara försiktig och att inget fick hända en sån fin flicka. what the fuck?!? fin flicka..??!?! men gulligt!
han frågade i alla fall vad vi hade gjort kvällen innan. sen frågade han om jag ville ta en drink med honom när han slutat och frågade om han fick bjuda på en drink nu.
fick en jätte fin drink med en ros i dekorationen! men sen kom grabben från kvällen innan. han bjöd både farmor och mig på drinkar och nötter. så himla gullig grabb. men detta gjorde ju bara barkillen ännu mera avundssjuk! herreguuuud! rööörigt värre!!!

han följde oss hem sen, men innan det pratade jag med barkillen. han ville verkligen gå ut med mig och var jätte avundsjuk på den andra grabben. och han ville göra säkert att jag behöll rosen. det gjorde jag.
i alla fall. när vi var framme vid hotellt gick farmor in och jag tänkte bara prata förstånd i grabben en liten stund. det gick inte.. jag försökte med i princip allt.. men ae. han tyckte förtfarande om mig och ville förtsätta träffa mig and so on.. jag sa att det var korkat och dumt och jag vet inte allt jag sa.. vi satt på hotelltrappen i ett par timmar i alla fall innan jag lyckades gå. och bara lite bättre vart det. liiite.



  





denna dagen har spenderats på standen och på marknaden. det har varit ännu en snubbe från stranden som ville gå ut med mig. och jag tror att han hade jordens längsta ögonfransar!
och nu har vi ätit. vi var först och tog några drinkar på ett trevligt ställe. fick ännu en pappersros från en snubbe och ett frieri från en annan. gudars skymning!
sen åt vi fick på en fin restaurang vid marinan.



  





har i alla fall lyckats få grabben att förstå att något förhållande är det ICKE tal på i alla fall. men nu tjatar han om att få träffa mig en sista gång. och det måste jag ju gå med på.. grabben är ju söt, snäll och rar i alla fall..

nu ska jag banne mig sova!!!! ska iväg på båttur imorgon och dyka med tuber! så jävla nice!

btw, är imponerad om någon läste hela uppsatsen!!

pussss!

Kommentarer
Postat av: Glenn

Jag ÄLSKAR dina blogginlägg, jävla pucko!

Kul att du har hittat ett ragg, ta inte med honom hem bara ;)

Puss, saknar dig! Ses på freeedag, dagen D.

<3

2011-08-17 @ 19:29:54
Postat av: elin

tilda! grattis till alla pojkar ;) skrattade bra mycket när jag läste det här! hoppas du har det bra fina du. kram

2011-08-18 @ 10:54:43
Postat av: emma

Hahaha!!!!:D aaaa va kul, sällan du fixar ragg då!! Haha:D

2011-08-18 @ 15:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0