12 augusti

en suuupermysig kväll!

hittade en jättego restaurang efter massa turer i affärer. inte bra.. blir ännu fattigare av detta. hittar ju massa jag vill köpa.. (y) och blir ju sååå pålurad massa saker...

först va vi och tog oss en varsin drink på ett ställe och sedan gick vi vidare till My eden restaurant. dom hade även michael jackson-dans show senare på kvällen. nice. sen blev jag uppdragen och fick vara med och dansa turkisk dans!! varföööör?!? hände ju förra året på kreta också!! och inte är jag bra heller...



 


(förra året i kreta)


det blev värre.. slutade på golvet.


sen hade vi en liten pajas som skuttade omkring på restauranen och trollade för oss. så nu har jag lärt mig ett partytrick. ehhehe.
det var även en annan grabb som jobbade där som dom kallade för kycklingen för att han var yngst och som en nykläckt kyckling. hahah. han snodde min ring!! och gick runt med den och var skitstolt hela kvällen. men jag fick tillbaka den sen. tur för honom.... annars jävlar!



nu ska jag sova. världens bästa farmor ligger redan bredvid och snusar.
OCH airconditionen FUUUUUUNKAR!!!! JÄTTEBRA dessutom! mhhmmm! i natt kommer jag sova gott!

pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0