6 augusti

Nere och chillar i varberg! min födelsedag var grym, förutom de 35 milen jag spenderade i bilen. men när jag väl anländevar det grymt! vi åkte ut på havet med båten och badade och hade det mysigt. men det blåste rätt mycket så att det var sjuka vågor, vilket gjorde att jag som är ganska lik min far vart väldigt sjösjuk. men jag klarade av några timar ute på båten i alla fall. men sen åkte vi in till baljö och chillade i solen där ett tag.
på kvällen blev jag bjuden på den grekiska restaurangen zorba av familjen stegerud!väääldigt trevligt och sjuukt gott! vart trerätters! fint skare va! sedan bar det vidare av mot en bar i staden, och vilyckades smugla in minderåriga johan. inte för att det var särskilt svårt eftersom han är närmare två meter lång.. trevligt var det! tack snälla för kvällen! <3







igår spenderade jag och josefin halva dagen på ullared. och herregud vad pengar jag brände...



sedan vart det en trevlig middag med familjen! och som vanligt var det grymt gott och exklusivt! hihih!


idag har josse och jag fixat och styrt inför hennes, carro och amandas 20 * 3 årsfest idag! fett tagg! tema: it used to be cool! hehe.

just nu gör jag inte så mycket nytta, gjorde nog mer nytta förut. nu är jag nog mest ivägen. josse bakar kladdkakor. kanske bäst att göra lite nytta så att dom inte kastar ut mig!

pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0