27 augusti

dålig bloggare!

men det händer ju så mycket här. ojojoj. idag har 1000000 nya flyttat in. fan! detta är ju vår gård nu! jävla mongon! UP äger!
vi regerar övervåningen nu i alla fall! så jävla glad att jag flyttade upp!

lilly är en damphäst. går typ skit när jag rider. hon vill inte koncentrera sig alls på arbetet. inte kul, inte kul. men till skillnad från henne så var min lilla bebis jättedutti igår när jag red! han bockade som en idiot när jag longerade honom, men när jag satt upp var han kalaaaaasbraaa! fina totto!
men kraken har blivit skitförbannad i boxen. tills han kommer på att jag inte är rädd för honom och inte tänker vara dum mot honom. lille krake.
men idag när vi var och borstade på dom små så var han jättemysig hela tiden.

nu ska jag gå och sova. så sjuuuukt trött!!!

hejjjjjjjjs!

Kommentarer
Postat av: emma

myyyyys :D mer bilder! :D:D

2011-08-27 @ 23:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0