21 augusti

duttiiiii häst!

hon sköter sig utmärkt hela tilden! har blivit jättebra kompis med pelle, som är ett sto, och får leka gammal säker tant när vi rider ut. dutti lilly!

mor och jag gjorde lund osäkert idag. och hittade lite smått och gott! men har kommit fram till att mitt rum är sjukt tråkigt om man jämför med dom andras.. dom har värsta inredningsgrejerna med.. damn. skulle ha låtit mamma köpa en matta åt mig...
vi hittade även ett skåp till stallet, så nu har jag stuvat undan nääästan alla mina grejer. men måste nog införskaffa någon typ av låda eller plastkista. kanske får bli en sväng till ikea någon dag och skaffa lite prylar.

imorgon börjar skolan! så sjukt nervös! glad att jag har tjejerna här. vi ska cykla dit tillsammans imorgon, känns bra! och vi har lika lite koll allihopa. hehe. (y)

nu vet vi i alla fall hur vi tar oss till flyinge och hur lång tid det tar med häst. vi red nämligen en låååång tur idag. först bort till flyinge och runt där på anläggningen och sen in i parken bredvid stora ridhuset och bort till hingstkyrkogården och runt. och sen årundan, så man red runt hela skiten åt andra hållet och sen tillbaka. tror vi var borta i över 1½ timma. hiihiihi.



har lite ångest.. vilken blogg ska jag skriva på...? orkar inte skriva på båda.. och mitt liv kommer ju bara vara hästigt nu liksom.. ojojoj..
får sova på saken.

godnaaaatt!

Kommentarer
Postat av: Lisiiisss

DEN HÄR BLOGGEN, såklart!

Är dönyfiken på allt ju!

Pussss!

2011-08-22 @ 19:05:19
URL: http://stjoppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0