20 augusti

gryyyyyymt trött!

sov tre timmar i natt. kändes bra. märkte inte ens när pappa, som åkte till norge och fiskade imorse, kom ner och sa hejdå. hörde inte ens klockan, även om mamma två våningar upp hörde den. heeeeeeelt död! helt väck! men som tur va fick jag sova lite i bilen på vägen ner.

nu är vi framme och installerade. har handlat mat och ätit på pizzeria. lilly har fått skrittas bort till flyinge och blivit bra polare med sin granne. det är även den hon kommer att få gå ut med imorgon. herregud, känns overkligt! ändrade min "nuvarande ort" på facebook till flyinge, skåne. det blir liksom på riktigt då. känns konstigt.. men bra.
imorgon måste jag börja packa upp ordentligt. och så ska mor och jag på garderobsjakt. hardcore!

nu ska jag trängas i min nya 105 säng med min kära mor. tur att det är hon som ligger som en död sill och jag som sprattlar rund som en, enligt min älskade mor, utvecklingsstörd bläckfisk! tack mamma! :)

nu, godnatt! ny spännande dag imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0