19 augusti

alltså åhhhh!

så sjukt sorgligt.... jag åker imorgon. känns overkligt! kommer att sakna alla så sjukt mycket! min familj, min släkt, mina hundar, mina andra hästar, mitt bästa hg, mina fina vänner!!! ALLA och ALLT! herregud!

glad att lite av denna sista dag spenderades med min älskade lisa!!
karl och joppe, forever and a day!

Mine is yours and yours is mine
There is no divide
In your honor
I would die tonight

Mine is yours and yours is mine
I will sacrifice
In your honor
I would die tonight
For you to feel alive

så många minnen, så många stunder! lisa jag älskar dig! du och jag för alltid!


gaddningen blev sjukt bra och var sjukt oskön. så det ska vara!

"vi är fina att titta på, men inte att lyssna på." Lisa Gustafsson

nu mååste jag verkligen sova, även om mitt packande är sjuuukt rörigt och oklart!!

pussss.

Kommentarer
Postat av: Joppe

Alltsååå ååh! Bästabästa du! Kommer sakna dig helt galet jävla asmycket ju :(

Älskar dig, forever and a day! <3

2011-08-21 @ 22:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0