14 augusti

nu sitter vi och dricker kall cider, som vi kylde i handfatet, och äter chiiips på balkongen.

en heldag på stranden har det varit idag. vi gav oss av ganska tidigt till stranden på andra sidan marinan. där har vi både solat, badat och snorklat. och det fanns saker att se på! typ HAVSSKÖLDPADDOR! dom var inte alls rädda för människor och vi kunde simma jättenära dom. och dom dök upp precis bredvid en. så jävla häftigt! snorklade och dök med tre stycken. två jättejättestora och en mindre. och sen när vi badade kom dom ooch dök upp precis runt omkring en. det är faktiskt obeskrivligt hur häftigt det var! så himla coola djur! helt fantastiskt!

på vägen hem var jag bara tvungen att klappa på dom stackars kamelerna som låg där på gatan. gör ont i hjärtat när jag ser sånt. hur jävla kul liv kan dom små krakarna ha... jag tar nog med dom hem tror jag. dom kan gå med lilly i en hage i skåne. why not liksom!?!?

har kommit fram till att det inte kan finnas några tjejer här i min ålder.. idag frågade grabben som jobbade på stranden och i dakapos standbar om jag ville bli hans flickvän, eller åtminstonde gå ut och ta en drink med honom ikväll. en liten stund senare kom en annan grabb som också jobbade där och frågade om jag ville gå till någon klubb med honom ikväll.. då kom den första grabben och blev arg och sa att om jag skulle bli någons flickvän så skulle jag minsann bli hans. fuck off and die, om det nu skulle varit så att jag ville så får jag ju för fan välja själv vem jag skulle vilja vara med! hur är kvinnosynen här egentligen?!?!
men ja, som sagt, jävligt desperata grabbar! och bara så ni vet, så fick jag reda på att en tjej i min ålder kan inte vara singel! jag måste skynda mig att stadga mig! annars går nog livet under.. någon som vill ställa upp..?

nu ska vi nog snart ta tag i livet och duscha och göra oss i ordning för att gå ut och käka.
och livet är ju rätt OK så att säga!

hejjjjs!


lunch på stranden


Kommentarer
Postat av: amen gissa.

Idiot! Fråga om du får låna mitt linne innan du tar det! Bitch.

2011-08-14 @ 19:18:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0