12 augusti

kan väl påstå att livet leker!



men det gjorde inte livet i natt.. fy fan! vi anlände till hotellet runt halv 3-3 och rummet vi fick var litet och trångt, kokhett och luktade unket. men det fick duga, vi behövde ju sova. både farmor och jag var jättetrötta efter den långa resan. men bara efter en liten stund började den där jävla airconditionen dåna som ett as! vi hade snubbar uppe på rummet som försökte fixa det, men han konstaterade att han inte kunde göra något utan att vi fick stå ut.. och så skulle dom laga den det första dom gjorde på morgonen.
det vart en spännande natt.. skiten dånade inte bara, utan den utförde sin uppgift uselt också. den var inställd på den lägsta temperaturen, men det hände i princip ingenting.. så vi fick möblera om rummet och sätta sängarna precis där den blåste för att vi skulle överleva.
och faktiskt, vi överlevde natten, men det var knappt... och inte många timmars sömn vart det.

och nu leker livet igen. dagen har tillbringats på stranden och i solen. och vi har insett att badtofflor behövs.. och nu är vi tillbaka på hotellet, i ett nytt och fräscht rum. med FUNGERANDE aircondition! ..hoppas jag.

jag har även fått en beundrare.. gosch! trodde jag skulle undvika det med den nya hårfärgen. trodde turkar bara satsade på blondiner..




nu ska vi njuta lite mer av livet! jag och min älskade farmor!

hejjjs!

Kommentarer
Postat av: JJ

alltså tilda, du ser så jävla bra ut! :)

2011-08-12 @ 16:47:55
Postat av: mammi

Akta dig för turkmannen! Du får ha farmor som en sköld! Om inte hon blir uppraggad också! Var rädda om er! Puss

2011-08-12 @ 23:36:44
Postat av: drika

så jävla snygg äru<3

2011-08-13 @ 03:32:15
Postat av: emma

jävla snygga jävel. saknar dig redan skitmkt. hur ska det gå näru är i motherfucking skåneland...?

2011-08-13 @ 20:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0