16 september

Sa jag inte att jag skulle bli sjuk..?
JO!

Nu får jag bara hoppas på att det går över FORT! Har inte lust att spendera min semester i Kreta i sängen.
Ikväll bär det i alla fall av till Stockholm och imorn bitti lyfter jag från Sverige.

Jag har nästan packat klart allt. Men väskan känns oroväckande tom...? Hur kan det komma sig? Jag brukar ju alltid få hoppa på väskorna för att få igen dom. Men jag kan inte komma på att jag har glömt något i klädväg. Inga skor, inget smink, ingen hårblås och liknande är nedpackat. Men ändå..


K      R      E      T      A            K      R      E       T      A             K      R      E      T      A


Vi hörs. Kanske senare. Annars när jag kommer hem.

PussoHej!<3


DESSUTOM! Grattis till världens bästa mamma! <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0