1 september

Bra dag, typ.

Tog sovmorgon. Åkte till skolan. Pluggade matte E. Åkte ner till körskolan vid 11 och pluggade. Körlektion vid 13:45. Pluggade mer efter det. Sen en fika på Espresso house med Martina, Lisa och Signe vid 4. Sen ner till körskolan igen och plugga mer. Efter det hem och plugga lite till, äta och nu ligger jag i sängen och ska plugga ännu mera, tills jag däckar.

Måste bara få säga att jag blir sjukt lack på folk som inte tar hänsyn. Folk som sitter och pratar och skrattar högljutt när de vet att folk runt omkring dem sitter och försöker koncentrera sig och plugga! Ta hänsyn för fan!

Nu ska jag plugga lite till och sen sova.

PussoGodnatt!<3



dagens klädsel.



bye bye, tomorrow is my last day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0