7 oktober

Fryser så in i helvete! Vafan! Vill ha sommar! NU!

Undra varför man alltid hittar massor att köpa när man inte är på stan för att handla åt sig själv...? Men i alla fall. Igår och idag har jag inhandlat både det ena och det andra.
En spetstopp från JC, En transparent skjorta från H&M, ett linne från Gina Tricot och ett par jeans från Carlings. PLUS en present till morgondagens födelsedagsbarn! Som jag självklart inte talar om vad det är.


Linne från Gina Tricot



Transparent skjorta, H&M.


Spetstopp, JC.



Jeans, Carlings.

Kassa bilder, men nöjd med mina inköp. (Y)

Nu ska jag och min huvudvärk pallra mig till stallet.

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Lisa-Fisa

ÄLG!

Man ser ju inget alls på bilderna :(

(förutom att du är snygg<3)

men jag blev nyfiken på kläderna, låna kamera av din mor och langa lite tydliga bilder, eeeeyyy! ;)

puss my love

2010-10-07 @ 21:15:47
URL: http://stjoppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0