24 maj

Mycket trevlig kväll igår! Vi bestämde helt random att vi skulle till ensjön och tälta, grilla och bara chilla. Tanken var ju att vi skulle bli ett helt gäng från klassen. Men dom flesta bangade i sista sekund. Vi som åkte ändå var jag och Jonna, Hanna, Linnea, Becca och Emma. Vi hade det riktigt trevligt och grillade majskolvar, som dock hade legat i sanden. Det största bestyret var att få fyr på elden. Det regnade ju under dagen så det fanns inte så gott om torra pinnar. Men efter endal bök fick vi igång en fin majbrasa! ;)
Runt 11-tiden åkte både Becca o Emma och Hanna o Linnea hem. Då bestämde jag och Jonna att vi inte skulle sova kvar. Vi skulle aldrig lyckats få upp tältet i mörkret. Men vi stannade kvar och myste vid elden ett tag innan vi åkte hem.
Nu sitter jag i solen med en dator och två hundar och vaktar Lilly som går i sjukhagen och betar. Hon får inte röra sig så mycket och absolut inte springa omkring eftersom hon har boxvila. Men vara ute och beta får hon göra och det måste hon göra annars blir hon tokig. Så då får jag vakta henne istället.
Nu ska jag ta och plugga lite.

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0