11 maj

höhöh, realmässa..

Allmänt flum dag! Realmässa var det idag. Det innebar att vi började skolan vid typ 16:00 kanske och var tvugna att vara kvar till 19:00. Jag va tvungen att vara på skolan innan 14:00 för att sätta upp mitt reportage. Realmässa innebar alltså att vi ställde ut våra APU-reportage och våra arbeten från estetiska verksamheten och treorna ställde ut sina P100-arbeten. Sen är det ju så att vår skola ska göra allt till en tävling så dom bestämmde ju så klart att alla skulle gå runt och rösta på dom bästa arbetena.
Seriösa som vi är röstade kompisar på kompisar och andra röstade på sig själva. Helt ovärd dag! Inte var vi många som härdade ut ända till 19:00 heller.. Även om det var obligatorisk närvaro. Men det är ju som det brukar vara i vår klass, i vår skola över huvudtaget.

Nu har jag precis ätit den maten som jag själv så himla duktigt har lagat! Kyckling och hasselbackspotatis. Världens bästa kock! (Y)

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon är det sista dagen i skolan innan våran härliga fyradagarsledighet! (:

PussoGodnatt!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0