28 juli

Nu sitter jag i mitt fiina rum! Trivs verkligen i det nu! Nyfixat och fint! Möblerna är typ på plats nu. Men ännu inget uppe på väggarna så det känns lite tomt. Men snart så. Bara pappi kommer hem från Danmark så han kan hjälpa mig med att borra i väggarna så hyllorna kan komma på plats.

Börjar få lite panik. Fyller 18 om 1, 2, 3.. 7 DAGAR!!! HERREJÄVLAR! Måste ju ha party. Funderar på den 7 augusti! Så se till att ni kan då mina närmaste! Måste bara få ut mor o far ur huset. Hoppas på att lyckas med det! Hahah.

EN vecka kvar! Jag kan inte riktigt fatta det.. Har inte tänkt på det. Att tiden har gått så fort. Syrran fyller liksom år imorn och det har jag inte tänkt på fören i slutet av förra veckan..

Ao, nu ska jag nog ut o springa en sväng med dom lurviga. Nått nyttigt ska jag väl göra när jag inte jobbar.

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: Madde

Nej nej nej inte okey, åker ju iväg till sunny beach då :( du får ta den 6:e istället ;) haha

2010-07-28 @ 17:42:34
Postat av: Farmor

Party för de närmsta!!!???? Är det inte Mor och far, syster, mor- och far-föräldrar????? Ja, Tack vi kommer på partyt.

2010-07-29 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0