29 januari - 02.39

hey ho lets go..

Weeiii! Peppar sönder på imorn! Ska bli så sjukt kul att spöa skiten ur IT-snubbarna i laserdome! Mohahah! Fy fan vad jag är tagg! Övertagg! Heheh.
The big problemo no. 1 är ju vad man ska ha på sig.. Shorts är ju att föredra.. Men med mina viita ben kommer jag lysa upp hela arenan! Fiiint blir det! (Y) Men det får nog bli så i alla fall. Man måste ju offra sig lite för segern. Annars va planen leggings.. Men det får nog bli shortsen i alla fall. ;D

Imorn blir det ingen skola för min del. Skönt som fan! Peter är sjuk så vi får jobba hemma istället! Underbart! Så klart inte underbart att Peter är sjuk! Absolut inte! Bästa Peter ju! Men bättre att få jobba hemma än att få en förvirrad vikarie eller komma till skolan och upptäcka att det va helt ovärt!

Jag hoppas att jag inte är död imorn på lasern! Igår va det gymmet som gällde med Martina. Det blev löpband och mage-, ryggmaskiner. Idag va det ett styrketräningspass. Kommer nog vara död. Eller ae, jag är så hurtig så jag klarar det! Hehehe. Men det värsta är ju att Jonna o jag ska o gymma på lördag också. DÅ lär jag vara död. Hahaha.

Jag är glad! Det flyyter nu! Allt är bra, fast det är egentligen dåligt! Hahaha. Även om det är mycket i skolan och allt går egentlien rätt kasst så är jag bara så jävla glad! Glad på allt! Eller ae, jag är inte glad på min dator som inte vill bränna filmerna som jag har laddat ner! Dumma knut! -.- haha, men allt annat flyyter!

Något som har gjort mig glad är detta:

weeii, vi har också blivit moderna nu med platteve.. haha, bara några år för sent. hehe.
bättre sent än aldrig, right? ;D

Men egentligen är det inte den jag är så glad över utan det är den här:

hehe, den gamla feta burken. den ska hamna i mitt rum nu istället. fett!

Ae, nu ska jag ta o sova lite. En stooor dag imorn! Hohohoh, fan vad IT ska få pisk! O fan vad jag är pepp på det! :D

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0