29 januari - 13.51

tagga tagga tagga!

Oj, vilken träningsvärk jag har! Inte bra. Eller det är väl bra på ett sätt. Men det är fan fel dag att ha träningsvärk på. Jag måste ju vara tiptop ikväll eftersom vi ska spöa IT. Aja, vi tar dom ändå. hehe.

Pratade med mammi förut, hon är i Stockholm o pluggar i två dagar. Hon sa i alla fall att hon tyckte att jag skulle ha leggings på idag. haha. Mind reader tänkte jag. Fattade inte hur hon kunde veta mitt problem! hehe, men hon hade tydligen läst om det här. haha. "Jag tycker du ska ha leggings på dig, du ramlar ju bara hela tiden. Du kommer göra dig illa annars!" HAHAHA! Ao, nu är frågan. Leggings eller shorts..?

Är så jääävla pepp på kvällen! Helt sjukt! Spöa sönder IT! Mohahaha!
o nu blir det bara bättre! Planen va ju att jag skulle sova hos Jonna efter så jag slapp åka hem. Men det blev bättre! Jag, Jonna och Emma hänger på Fille och Mackan hem o kollar film efter lasern! Så jävla bäst. (Y) Tagga inför kvällen då!!

Det är så jävla mycket plugg nu! Fy fan! Ae, nu är det dags att sätta igång med det igen. Min plan var att hinna med att klippa Lillan idag också. Men tiden rinner iväg så jag får ta det imorn istället.. 

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0