T A G G A

träääningsvääärk!

Helt seriööööst! Min träningsvärk kommer avgöra spelet ikväll! Jag kan inte ens gå i trappor. ojojoj!

Nu har jag fixat Paranormal activity, Sommaren med Göran och Sherlock Holmes. Men inte på DVD tyvärr eftersom min data är ceepe! Det fick bli på ett USB-minne. hehe. Men det får lösa sig!

Nu är det time för att fixa sig för kvällen! Min buss går om drygt en timma så nu är det dags. TAGGA!

PussoHej!<3


                                                                                    T   A   G   G   A   !   !   !

Kommentarer
Postat av: Louise

Sherlock Holmes är RIKTIGT FETT film :)

Wooho för ikväll. har dock med jordens träningsvärk, haha. får se hur detta går :P

2010-01-29 @ 17:06:57
URL: http://souhai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0