Myys med flickorna

Okej, dags att ta tag i bloggen igen.

Blev inget bloggande igår. Hade fullt upp med allt och inget. Stallet på morgonen, sen hem en sväng och sen åkte vi till ridhuset o hoppa. Min häst är fiiin! Bara så ni vet. Efter det städade jag mitt rum, och jag kan påstå att det behövdes.. Sedan åkte jag o mor till sörping o handlade lite mat och plockade upp Lisa och Martina. Vi hade en treeevlig myskväll! Lite lagom flum. "Vad har du i byxan Danieel?", cowboykillar på facebook är kul. Martina och Lisa hade även bajskrig med mina gosedjur. Helt normalt. Heeelt normalt.


vårt gooodis. ;D


okej, det va chips också..

Myyysig kväll med dom bäästa! (: <3

Nu slänger jag upp ett inlägg om NVs utflykt till Gibraltar. ;D

PussoHej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0