HALSFLUSS!

FY FAN!

trevligt! som fan.

Natten till igår var nog den värsta jag vart med om sen jag hade lunginflammation. Jag låg i sex och en halv timma och försökte sova! Hade så sjukt ont i halsen och i öronen. Kunde inte svälja eller något. Vid femtiden gick jag upp till mamma och pappa. Och jag fick ligga i deras säng. haha, länge sen man sov hos mamma och pappa. Men det var mysigt, slippa vara ensam. Jag somnade senan en stund vid halv sju ungefär.

När jag vaknade var det dags att åka till läkaren för en undersökning och det visade sig ju vara halsfluss. Fuck! Så nu lever jag på penicillin och smärtstillande. Försöker även få i mig lite te. Lättare sagt än gjort.

Natten till idag var lite bättre. Hade ångest som fan när jag skulle gå och lägga mig igår. Jag sov väl kanske en timma åt gången sen vaknade jag och hade asont, somnade igen, vaknade, somnade. Aa och så vidare. Förjävligt!
Känns bara så jävla ovärt att slösa bort dom sista dagarna på lovet genom att vara sjuk.. Läkaren sa att om jag hade tur så skulle jag bli frisk till på torsdag. Det är ju då vi börjar skolan. KUL! Kul som fan!

Nej nu ska jag sluta klaga. Jag går och däckar ett tag istället, eller kanske tittar på film. Har hunnit med många filmer dessa dagar..

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: sofia

jobbigt, verkar som alla blir sjuka nu till skolan.. men vi börjar på måndag :)

2010-01-04 @ 23:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0