7 januari 18.05

upp, upp, iväg.

Hemma från staden. Nu vidare till stallet.

Jobbintervjun gick hmm.... ..bra? Kanske. Svårt att avgöra, det var nån gruppintervju. Så vi får se om jag blir uttagen till nästa intervju. Hoppas på det!

Efter intervjun blev det en liten sväng på stan med fadern. Vi köpte kaffe och te och presenter till Stegerudarna och sedan tov vi en fika på Paus. Sprang på Lisa och Jesper där också. Hann ju tyvärr inte prata med dom eftersom min far sprang iväg. Så det var bara att skynda sig efter han.


gött! fast ae, nu måste detta också förbrännas.

En barbackatur på Lillan får bli dagens träning. hehe, kanske blir lite fys när jag kommer hem också. Hoppas jag hinner med det.

PussoHej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0