emotional breakdown!

all alone..                                                        - en final case-låt faktiskt. ;D

På order av Lisa slänger jag nu in ett kooort kvällsinlägg. hehe.
Vi håller båda två att få en emotional breakdown här. Av lite olika anledningar dock, men ändå samma. En sak vi båda bryter ihop över är att det var evigheter sen vi hade en av våra myyyskvällar! Och dom andra anledningarna är både hemliga och självklara! Heartache på hööög nivå!





Lisas och min stoora diskution idag har kretsat kring kärlek och den stora frågan kom återigen upp: "Varför är kärlek så kompicerat?". Jag föreslog att vi skulle skriva till kungen. Lisa, som är kungen största fan, skrev ett brev. Det var nog det bästa brevet jag sett!

Hej kungen.
Jag vill börja med att säga att du är jävligt snygg där på din tron. Jag har faktiskt en bild på dig över min säng till och med. Jag drömmer om att gifta mig med dig, jag är nästan lite kär i dig ..Nu när vi ändå är inne på ämnet. Jag har en fråga: Varför är kärlek så komplicerat? 

Tack på förhand /Lisa, din föralltid. 


Just nu känner jag mig bara ensam och förvirrad! Kanske trött också. vet inte. Halsen värker och det är fan dags för sängen nu.

Men först några ord om kvällen.
Mysig kväll med familjen. Dartspelande i källaren, jag förlorade inte! Oxfilé och potatisgratäng, mums! Och jvm. Tycker dock att hockeyn kunde ha vart bättre. Tyckte att det skulle ha vart en guldmatch, inte brons! Men pojkarna är ju duktigta i alla fall!

Nej, nu är det sängen som gäller!

PussoGodnatt!<3


Kommentarer
Postat av: Lisa

Oh, herregud. Jag gråter nu (inte som en fjortis, utan på fullaste allvar) Jag saknar ihjäl mig efter er. Mina älskade Final Case-brudar! <3

2010-01-06 @ 03:10:45
Postat av: Martina

Final case brudarna (L), saknar er också, FÖR mycket!

2010-01-07 @ 17:41:51
URL: http://tilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0