01.21

nästan levande.

Ville bara visa lite livstecken, om nån var intresserad.
Min hals är snyyyyygg! Bara så att ni vet!
Funderar nästan på att slänga upp en bild.... Men tvekar lite. Känsligt folk kan ta illa upp. Det är inte frääääscht! Svullen, röd och varig. Okej, jag behöver inte säga mer..
Linn och jag kan bilda klubb. Hennes hals var ju också rätt så disgusting där ett tag när hon tog bort halsmandlarna. En ny Facebookgrupp kanske. Sounds great!

Har precis sett på När lammen tystnar. Den var okej. Alla har väl redan sett den antar jag, men jag har inte gjort det för att min kära mor har talat om hur fruktansvärt läskig och hemsk den är o blablabla.. Haha, enligt mig var det en actionfilm. Inte särskilt läskig, mer spännande. Men jag såg ju inte Titanic fören för några månader sen heller och även det var ju pga min kära mors varningar om hur fruktasvärd den var. Haha, liiite överkänslig antar jag. Puss på dig mamma!


Nåt jag stör mig på är att samma jävla avsnitt visas nu på kvällen, eller okej natten, som på eftermiddagarna av t ex. Two and a half men och How I met your mother. Dåligt! Dom tänker ju fan inte på oss som inte har nåt liv och som bara sitter framför teven. LÅGT!
            ..det är ju så mitt liv ser ut nu. Teven och datorn är ju dom två sakerna som jag kan pyssla med om dagarna, när jag inte sover. Många filmer har jag hunnit med!

Naej, nu ska jag väl gå och sova. Har lite ångest även idag. Men tror inte det ska vara någon fara idag. Har ju kunnat sova nu på dagen utan större problem. Så nu håller jag tummarna för en skön natts sömn.

PussoGodnatt!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0