25 januari

goood days.

Snart spyr jag på skolan. Så jävla mycket hela tiden.. Blir galen på det här!

Helgen har i alla fall varit bra! Jag hade det väldigt trevligt på Skogslotten med eliten. Det var kul att den nya ponnyeliten var med också. Då blev det lite som dom gamla goda tiderna med ponnyeliten. Hehe. Det som var mindre kul var att min häst hade fullkomlig damp på träningen för Sofia Kvarnstrand-Andler. Helt galen var hon. Antagligen eftersom hon stått själv i en box hela dagen, kraken. Hon tyckte i alla fall att det var väldigt kul att hoppa och hinder har hon ju inga problem med. Det är värre med bommar. Haha, hon hoppar över dom som om dom vore höööga hinder. Puckopolle.
Kvällen var väldigt trevlig. Vi hade en tävling, kollade på Bert och lekte mörkerdunken i ridhuset. Vid halv tre däckade vi i lägerstugorna.


bäästa tävlingarna.


mini.


tacos!





martina.


En bra dag har det varit idag. Allt förutom morgonen var bra. Försov mig en halvtimma och orkade verkligen inte gå upp. Fy fan för mornar. Annars har dagen varit bra. Har ägt sönder på pingis, raggat folk till lasern och gjort en labb med vaniljkräm och spott. HAHAHA! Så jävla ofräääscht!


bäästa emma och madde. madde spottar i en mugg. ^^


nåt va skumt med vår kräm.


en grön plupp. jonna fångade den!


testade glasögon innan bussfärden hem.. vi ÄR snygga.

Nu är det dags för stallet.

PussoHej!<3

Kommentarer
Postat av: drika

blööbläähh:D

kramkram

2010-01-27 @ 14:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0