23 januari - 02.05

tröööötter.

Ojojoj. Litteraturanalysen dödar mig. Men jag mår bra ändå. Tror jag. Idag är det i alla fall första dagen sen den 1 januari som jag inte har ont i halsen! Herregud! Nu kan jag äntligen börja träna igen och köpa gymkort! Kändes lite onödigt att köpa det när jag ändå inte kunde träna. Men nu så! Nu ska det brännas! Bikinisäsongen närmar sig..

Nu är jag sjukt trött. Klarar inte av att plugga mer, huvudet står stilla! Har lagt fram lite kläder som ska packas med imorn. Känns inte som om jag har sån stor koll på morgondagen. Har typ inte packat nåt alls. ILLA! Mend et ska bli sjukt kul! :D Saknar alla störda grejer vi gjorde med ponnyeliten! Det här kommer nog bli lika kul! Skogslottare är ju som dom är! :D

Nu blir det sängen snart!

PussoGodnatt!<3


btw, bild på mitt småshoppande kommer här också.

har bestämt mig för att samla det högra armbandet fullt med berlocker.      ..det blir dyrt... haha. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0