21 januari

plugg. plugg. plugg. o ännu mer plugg.

O fy fan vad dålig jag är på att blogga. Är bara så mycket i skolan nu att jag dör på det här!

Dagarna i skolan är bra. Pingis idag, fotbollsspel igår. Ao, det är bra! Bästa folket!

Nån annan som va jättebäst igår va min polle på hoppträningen! Finast va hon! Känns bra inför helgens träningar med eliten. Ska bli så kul!

Imorn är det fredag! Såååå skönt!

Vi har inget vatten här i husby. Skumt som fan! Hela byn är utan! Tur att jag redan duschat då! Hoppas vi får tillbaka vattnet till imorn på morgonen i alla fall!

Nu blir det meeeer plugg. Fy fan!

PussoHej!<3



bara för att jag så jävla gärna vill ha sommar nu!!



                                                                                                                 värt inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0